Friday, January 21, 2011

爱你的人,总是爱不到你

啊嗯哦
不懂说什么?
呃啊哦
我在讲什么?

失去了开头
还有些什么可以写?
就很像失去了你
我还可以做些什么?
中毒太深
伤口很难愈合
治疗?
算了
治疗后还会有遗留的伤痕

当一个男孩
失去你后对你说我爱你
相信90%的女孩都不会相信
其实90%的男孩是真心的说

男孩的一句“我等你”
胜过一句“我爱你”
因为男孩在等你回头去接受他
新的他
女孩却爱上了另一个男孩

然而等一个人,和爱一个人
就像地狱与天堂

分手后
一方面的说
我不想再面对你
我不想再爱你
好吧
当一方面的知道另一方面的人有了新欢
而那一方面的感受另一方面的知道多少?

等?
等你分?
等?
等你回来?
等?
等你接受新的我?

等真的很难受
10
100
1000次的努力
你可以看到多少?
等你的人
可以是为你完全的付出
可以是傻傻的等
爱你的人,总是在你身边
你却不知

痛总不是心痛那么简单
爱不到的人却是比心痛更痛
爱一个人最差的方式是在她身边看着她,保护她,帮助她,听她诉苦
却爱不了她

与她有太多美好的回忆
会令你很难忘记她

------------------------------
From the first kiss had your eyes wide open,
Why were they open?
Gave you all I had
And you tossed it in the trash,
You tossed it in the trash, you did.
To give me all your love is all I ever asked cause
What you don't understand,
Is I catch a grenade for ya.
Throw my hand on the blade for ya,
I jump in front of a train for ya.
You know I do anything for ya.
Ohhh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain.
Yes I would die for ya baby,
But you won't do the same.
The song picking from Grenade by Bruno Mars
Read the lyrics carefully
Thats why I love this song so much
Every time when I listen it 
I felt like so down, sad and cry for this song
Why?
Because I love you so much but you didn't know

No comments: